Rămâi conectat în era digitală

Menținerea conexiunilor semnificative în era digitală poate îmbunătăți sănătatea: consolidați relațiile personale cu aceste sfaturi!

Există atât de multe modalități de a contacta și de a păstra legătura cu prietenii și familia astăzi, dar, într-un fel, este comun să te simți mai puțin conectat ca niciodată, chiar și cu atât de mulți prieteni la doar un click distanță. Cu titluri despre creșterea singurătății, o temă comună, împreună cu bombardarea constantă de vești proaste din fluxurile de socializare și ciclul de știri de 24 de ore, mulți oameni suferă acum de o nouă „condiție” care provine din efectele timpului online.

„Oboseala de compasiune” este un termen folosit acum pentru a descrie atunci când conexiunea online continuă determină pe cineva să se oprească emoțional – determinându-i să comunice prin emoji mai des decât să-și facă timp pentru a-și împărtăși adevăratele emoții. Un nou studiu realizat de Hallmark arată că, în era digitală, oamenii își doresc conexiuni autentice, iar textele și postările sociale sunt atât de frecvente, cotidiene, o felicitare iese în evidență ca o modalitate mai semnificativă de a comunica. De fapt, consumatorii sunt de acord că ar prefera o carte decât un text cu același mesaj.

Și, în timp ce oamenii au mai multe șanse să trimită sau să primească carduri pentru o anumită ocazie, primesc o carte doar pentru că sau pentru un moment neașteptat are și mai mult impact. În mod surprinzător, studiul a mai constatat că, în timp ce milenalii au crescut în timpul revoluției tehnologice, au fost cel mai probabil să găsească exprimarea sentimentelor lor, punând pixul pe hârtie ca pe un mod semnificativ de a consolida o relație.

„Rețelele de socializare ar putea fi utile pentru conectarea cu multe persoane, de multe ori, sunt persoane pe care nu le cunoaștem în viața reală”, a spus dr. Vania Manipod. „Și este un mod prin care oamenii folosesc pentru a ține legătura, pentru a ține pasul cu noutățile. Dar vreau să subliniez că aceste tipuri de experiențe sunt mai pasive și trecătoare. Ceea ce s-a găsit în studiu este că noi, ca oameni, dorim mai mult de acele conexiuni mai profunde, semnificative și de impact. Așadar, atunci când este vorba despre ceea ce ne dorim mai mult ca oameni, este mai semnificativ, este într-adevăr calitate peste cantitate, într-un mod în care media socială nu se poate potrivi. „

Comentariile sunt inchise.