O noua abordare in promovarea companiei?

Te-ai intrebat cum poti sa imbini utilul cu placutul in incercarea de a diversifica modul in care iti rasplatesti angajatii sau iti fidelizezi clientii ? Nu credeai ca poti pune laolalta modalitatile de promovare a companiei, organizatiei ori campaniei initiate cu costuri reduse, spre a ajunge la un public cat mai mare, insa intr-un mod nu atat de comercial? Cele mai subtile, poate, sunt reprezentate de solutiile de productie a diverse obiecte promotionale personalizate, care sa reziste in timp si sa duca mai departe numele firmei.

Pe piata din Romania au aparut o serie de produse noi, pe langa cele standard: ne referim aici la magnetii memoholder, cu diametru mic (15mm) – ce sunt imprimati uv pe latura de plastic, in culori rezistente, la rezolutii inalte; apoi putem mentiona ceasurile personalizate, tot pe suport policromat; desfacatoarele de sticle, brelocurile personalizate sunt alte doua aspecte solutii frecvent utilizate. La costuri  mai mici se pot prelucra diverse accesorii, serviciul de imprimari pixuri fiind unul la indemana oricarei companii cu un buget redus.Aceste pixuri afiseaza de obicei logo-ul companiei, site-ul si un numar de telefon sau un motto (ce apeleaza frecvent la aceste solutii). Brichetele sunt de asemenea preferate – la fel ca aproape toate celelalte obiecte promotionale, si acestea pot fi inscriptionate cu un strat alb peste care sa vina efectiv tiparit textul sau imaginea dorita de catre client.

O metoda eleganta de promovare e prin apelarea la noile portcarduri personalizate, imprimate pe o fata, utilizand un modele de piele fina. Stilul si nota pe care le vor degaja aceste componente este de  apreciat. Pentru cei care lucreaza intr-un mediu office, ce ar fi ca la urmatorul eveniment sa pregatiti un set de memory stick USB pentru angajati sau pentru colaboratori? Aceste accesorii pot fi personalizate cu brandul firmei; pe langa ele, puteti adauga si niste lanyarduri,  de diverse culori sau marimi.

Pentru a afla mai multe despre tipurile de obiecte promotionale personalizate care se potrivesc actiunii demarate sau companiei, mai multe detalii gasiti aici. Asadar, optiuni exista – ele pot varia in functie de domeniul de activitate, specific, numarul de angajati, momentul pentru care le pregatiti si asa mai departe.

Comentariile sunt inchise.