Fii atent atunci când mănânci ceva nou într-o călătorie

Pe măsură ce ultimele săptămâni de vară se rostogolesc, mulți dintre noi ne ocupăm de timp pentru a ne relaxa și a ne petrece vacanța – indiferent dacă este o zi pe plajă sau o săptămână departe de casă. În timp ce mergeți, este de obicei mai ușor să consumați alimente mai convenabile, mai degrabă decât hrănitoare, mai ales datorită opțiunilor disponibile. Iată un ghid pentru mâncare atentă în timpul călătoriei, astfel încât să vă relaxați și să mâncați sănătos în vacanță.

1. Planificați din timp 

Înainte de a vă îmbarca în vacanță, faceți câteva cercetări asupra destinației pentru a vedea care sunt opțiunile dvs. pentru restaurante, mâncare rapidă sau diverse cumpărături alimentare. Acest lucru poate economisi mult stres atunci când doriți să profitați la maxim de timp!

2. Împachetați gustări

Este imposibil să știi totul în prealabil despre călătoria ta, așa că ambalarea unor gustări sănătoase pentru tine poate fi utilă atunci când nu ai opțiuni de mâncare de care te bucuri chiar în fața ta. Acest lucru poate fi util în special pentru călătorii lungi cu mașina sau excursii de o zi. Exemple de gustări sănătoase care se vor încadra în geantă includ castraveți tăiați sau morcovi, o pungă mică de popcorn, 1/2 cană de mix de nuci și baatoane de granola.

3. Înțelepciunea din benzinărie

De multe ori petrecem timp oprindu-ne la benzinării în timpul călătoriei. Din păcate, magazinele din benzinării nu au întotdeauna cele mai sănătoase opțiuni. Vestea bună este că există câteva alegeri bune pentru mâncare! La o benzinărie, fructele sunt o alegere bună, deoarece au multe vitamine și sunt, de asemenea, bogate în fibre, care vă păstrează mai mult timp.

Alte opțiuni bune includ un pachet mic de nuci sau unt de arahide, hummus și biscuiți cu cereale integrale. Dacă preferați chipsurile, încercați sortimentul copt și optați pentru o pungă mică sau împărtășiți una care conține mai mult de o porție. Încercați aceste alimente în loc de deserturile procesate!

4. Sfaturi pentru aeroport

Dacă te regăsești într-un aeroport, privește în jur înainte de a decide asupra unei opțiuni. Există, de obicei, restaurante situate în perimetru cu opțiuni sănătoase, pe care le puteți obține. Cu toate acestea, dacă nu aveți timp pentru o masă de relaxare, alimentele sănătoase care vor ajuta la satisfacerea foamei sunt iaurt, fructe, ouă fierte și nuci.

Amintiți-vă că puteți aduce alimente solide, cum ar fi sandwich-uri pe care le puteți trece chiar și prin securitatea aeroportului, dacă doriți să planificați dinainte sau sunteți un pofticios iremediabil.

Puteți căuta online pentru a vedea ce este oferit în terminalul dvs. dacă sunteți cu adevărat preocupat de alergii alimentare.

Călătoria nu ar trebui să însemne niciodată că nu poți mânca sănătos – există deseori opțiuni hrănitoare, dacă îți faci timp să iei în considerare alegerile!

Comentariile sunt inchise.