Dezbaterea „trezitului la ore târzii”

Cu toții am trecut prin diferite situații: trezindu-ne atunci când abia răsare soarele pentru a ajunge la școală la timp, de exemplu. Cu elevi trezindu-se cât mai devreme precum 4-5 dimineața, această oboseală devine inevitabilă odată cu începutul școlii. Pentru o lungă perioadă de timp, medicii și educatorii au susținut ca orele de începere a școlii să fie mai târzie. Diferite studii de cercetare au demonstrat că orele dimineții, până la prânz de începere a școlii ar putea îmbunătăți concentrarea și succesul academic, dar și impactul pozitiv asupra elevilor.

Statul California a luat măsuri pentru a crea un mediu mai bun pentru studenți. Prin proiectul lor de lege propus recent pentru a extinde orele de începere ale cursurilor până la ora 8:30 sau mai târziu; este clar că orele matinale au atras în sfârșit atenția multor politicieni. Deși o schimbare a orelor de începere a cursurilor are multe beneficii și poate fi implementată în sistemele școlare, este mai ușor de spus decât de făcut.

La sfârșitul anului 2017, sistemul școlii publice din Boston a votat pentru a schimba orele în unele mai târzii. În ciuda intenției lor bune, a existat o imensă reacție din partea studenților și părinților, ceea ce a determinat sistemul școlii publice din Boston să-și retragă decizia. Mulți părinți au menționat povara semnificativă pe care o va avea această schimbare în program, în special a celor cu copii mai mici care nu pot ajunge singuri cu transportul public. Elevii au susținut, de asemenea, decizii împotriva acestei schimbări, deoarece acest lucru ar altera sportul și alte activități extrașcolare, determinându-i să le efectueze mai târziu. În plus, fiecare școală este diferită în funcție de nevoile lor. O schimbare universală a orelor de pornire ar putea să nu fie necesară pentru unele școli.

Deși există intenții bune de a crea schimbări pozitive în generația noastră viitoare de studenți, există argumente pro și contra pentru fiecare soluție. Cu repercusiunea încercării sistemului școlii publice din Boston și a direcției pozitive de a schimba orele cursurilor a școlilor din California, devine evident incertă. Cu toate acestea, credem că odată cu trecerea timpului, educatorii, politicienii și alții se vor zbate din greu pentru a face schimbări în sistemul școlar, care vor încuraja adolescenții să se odihnească mai mult.

Comentariile sunt inchise.