Cum sa construiesti continut SEO de calitate?

SEO este o tehnica utilizata pentru a creste vizibilitatea si traficului unui website. Redactarea unui articol in care sa tii cont de cerintele SEO presupune respectarea anumitor cerinte.

Care sunt cerintele SEO pentru continut relevant?

Articolele trebuie scrise corect si trebuie sa aiba continut relevant si de calitate. Aici redactorul foloseste modalitati de a-l atrage pe cititor si de a-l determina sa finalizeze articolul. Continutul trebuie sa fie folositor, atragator si valoros. Toate acestea se intampla pentru ca un articol bine scris va atrage trafic mai mare, ceea ce inseamna ca vei avea mai multi vizitatori pe site.

Trafic si autoritate
Daca iti creste traficul, vor aparea din ce in ce mai multi publicitari care vor vrea sa imprumute din autoritatea site-ului tau. Iar tu pentru toate acestea primesti un comision. Motorul de cautare Google are o capacitate deosebita de a filtra articolele inca de la titlu, astfel ca este foarte important sa folosesti cuvinte cheie inca din titlu.

Cuvinte cheie
Pregateste-ti o lista cu acele cuvinte cheie care se cauta cel mai mult si pe care vrei sa le folosesti in articolul tau. Poti diviza articolul in subtitluri, astfel incat cititorului sa ii fie mai usor sa citeasca textul. De cele mai multe ori, utilizatorul se uita printre randuri si nu se va opri niciodata la un text care nu are paragrafe sau subtitluri.

Mecanismul cuvintelor si expresiilor cheie
Cuvintele cheie sunt acele cuvinte pe care utilizatorul obisnuieste sa le caute pe Google. Acestea sunt stocate intr-un spider, care de fiecare data cand cineva realizeaza o cautare, cauta prin paginile si site-urile de pe internet si analizeaza continutul si calitatea acestuia. O modalitate prin care poate face acest lucru este aceea de a inregistra cuvintele si frazele cheie, scrie corecta din punct de vedere gramatical si link-urile plasate in interiorul textului.

Reguli de redactare
Redacteaza textul corect, fara greseli de scriere, pune-i un titlu si imparte-l in paragrafe. Utilizeaza cuvintele si frazele cheie inca de la inceput si ai grija sa nu faci exces. Cel mai bine este sa le introduci in mod natural in text. Cele mai importante este bine sa stea in titlu sau subtitlu. Daca ai in titlu cuvinte cheie, cel mai bine este ca acestea sa se regaseasca si in prima propozitie, dar si in ultima. Algoritmii Google tin cont de aceste aaspecte.

Hyperlink
Include hiperlink-uri in articol, facand trimitere la pagini relevante pentru articolul tau. Poti da share articolului pe care l-ai scris pe paginile de socializare. Incearca sa transformi cuvintele cheie in link-uri, care fac trimiterea catre ceea ce te intereseaza pe tine, adica spre articole, unde ai plasat o multitudine de astfel de cuvinte si fraze cheie.

Increderea
Asigura-te ca acel continut realizat de tine este distribuit. In acest fel Google il va vedea mult mai bine. Poti face acest lucru si de unul singur, insa in momentul in care vei reusi sa convingi pe altcineva sa distribuie continutul tau, Google te va vedea si mai bine.

Nu uita ca pentru a-ti atinge obiectivele SEO trebuie sa multumesti mai intai utilizatorul si apoi motorul de cautare. In fond, atat tu, cat si motoul de cautare lucrati impreuna pentru a-i oferi utilizatorului o experienta unica si eficienta.

Comentariile sunt inchise.