Adoptați un obicei sănătos

Vara este un moment minunat pentru toate lucrurile distractive, fie că vă îndreptați spre plajă cu prietenii sau explorați un nou muzeu. Este, de asemenea, un moment minunat pentru a adopta unele obiceiuri de sănătate care vă vor ajuta să vă păstrați sănătos și în siguranță în această vară.

Bea apă

Este minunat să ieși afară și să fii activ, dar nu uita să bei multă apă – țintește 8-10 pahare pe zi și mai mult când ești foarte activ. Căldura de vară face ca deshidratarea să fie mai frecventă și vă veți simți mai alert și mai sănătos dacă beți multă apă pe parcursul zilei.

Folosiți protecție solară

Chiar și într-o zi înnorată arsurile solare sunt în întregime posibile. Centrul pentru Controlul Bolilor (CDC) recomandă purtarea SPF 15 sau mai mare și reaplicarea după două ore pentru a reduce riscul de cancer de piele pentru toate tonurile de piele.

Stai activ

Există atât de multe metode ușoare de a încadra exercițiile fizice în timpul verii: mers pe jos sau pe bicicletă în loc să conduci (nu uita să porți o cască), mergi să înoți cu prietenii sau chiar să petreci o zi la un parc acvatic unde te vei încadra cu siguranță în multe plimbări și activități fizice în tot timpul petrecut acolo.

Încercați să gătiți

În afara unei cafenele școlare, opțiunile dvs. de masă pot părea interminabile, dacă nu doar mai puțin limitate. Cu mai multă libertate în bucătărie, încercați să faceți mese mai sănătoase. Fructele de vară funcționează excelent ca o gustare, într-o salată sau într-un smoothie. Ouăle conțin proteine ​​și sunt o opțiune sănătoasă lângă alte alimente savurate la micul dejun. Nu numai că veți câștiga mai multă încredere culinară, vă veți simți mai bine și veți rămâne sătul mai mult timp.

Odihnește-te

Găsiți un echilibru între somnul suficient și menținerea unui program destul de regulat. De multe ori ne putem trezi dormind în timpul zilei pe timp de vară, pentru știm că nu trebuie să ne trezim devreme a doua zi și că nu avem de pregătit nimic din timp. În timp ce adormim întâmplător, în momentul în care ne trezim, cea mai mare parte a zilei a dispărut. Nu trebuie să te trezești la 6 dimineața, dar trezirea la aceeași oră în fiecare zi este mai benefică pentru corpul tău.

Oferiți-vă timp pentru voi înșivă

Fără stresul testelor și eseurilor, puteți găsi în sfârșit timpul pentru a vă relaxa. Încercați să meditați, să citiți o carte bună și să petreceți timp în aer liber. Vă veți mulțumi pentru liniștea sufletească când totul va începe din nou din toamnă.

Comentariile sunt inchise.